dimanche 26 février 2012

Honey Aristocat bersenang-lenang ...

| |

Lagak-gelagat karenah Honey Aristocat ketika dibilik bersantai yaitu tvroom. Photo malam semalam ketika sedang menengok tele dan Honey Aristocat akan senantiasa berada disisi seisi keluarga, tidak suka bersendirian gitu ...  lagak-gayanya tersidai diatas canapé/sofa dengan tangannya terjuntai kebawah, comel sekali!

Yang ini baru di clip clap sebentar tadi, kelihatan Honey Aristocat dengan gelagat posisi manja jika begini kelakuannya petanda sudah mahu bobok-tidur selepas makan tengah'hari dan akan bangun pada jam 5 petang nanti.

Voilà ...! sudah bobok-tidurnya ...

3 commentaires:

Cik Eka a dit…

comel nya diaaaa..
kalau ada dekat sini..nak peluk2 si comel ini.......

aznimatisa a dit…

salam comel comel sungguh si Honey Aristocat,

aduhai.. aduhai... terpesona dan terpegun sungguh bila ku menatap wajah anggun si Honey. Si Ratu Honey Aristocat ini sesungguhnya anugerah dari Allah kepada Ratna sekeluarga. Sudah tentu sahaja Ratna seisi keluarga tersangat sayang dan adorekan si jelita manis manja ini. Mukanya itu kelihatan seperti yang sangat sombong, tetapi kelakuan nya itu seperti dapat di baca-baca ingin menarik perhatian yang melihatnya. Bermakna si Honey Ratna ini mempunyai aura bangsawan yang sangat kuat. Semoga Honey Aristocat selalu aman sejahtera dan sihat selalu, begitu juga si puan empunya jelitawan kucing Ratu.

Peluk cium untuk si jelita Honey Aristocat dari Semenanjung Malaysia. Terima kasih Ratna untuk entri favourite dekni perihal si jelita Honey Aristocat. Memang sangat adore akan dia :-)

Mak Wardah a dit…

Comel betul Honey. Adorable...Kami sekeluarga paling suka n3 ini. Si bobok yang baik.