lundi 18 mars 2013

Es putih...

| |



turun dengan lembutnya dari kayangan...

Seawal pagi hari ini dikejuti oleh turunan es putih salji yang tidak dinantikan walhal kaji cuaca meramalkan es salji hanya akan turun pada lewat malam ini... namun, terawal dari yang diramalkan dan kelihatan seluruh kawasan persekitaran kampongulu diselaputi dengan lapisan putih nan indah sesungguhnya... ada kah mungkin musim salji yang terakhir sebelum tibanya musim bunga pada March 21 bersamaan Rabu ini?

Seterusnya gambaran photos yang diambil pada awal pagi tadi, seperti biasa photos dari halaman sahaja..











Nun disana permandangan putih dari kampong seberang dimana kelihatan lereng-lerengan bukit tampak putih memutih...

Serasa syahdu ketika ini...

3 commentaires:

Aimi Laili a dit…

indahnya ciptaan tuhan..

Farah a dit…

Beautiful, like a wonderland!! Hi from a fellow Malaysian in France hehe :)

x
Farah

Art Lover a dit…

Hi Ratna..
Kenapa ni, jangan ikut kan sgt hati yg syahadu. Kalau di layan memang bermurung lah satu hati.
Mungkin juga banyak pekerjaan tidak dapat dilakukan seperti bergardening, cuma memerap kat dlm rumah saja. Mula laa hati menjadi kacau.
Apa jadi dgn menu? Tak menyediakan dessert?
Apa2 pun Spring akan muncul dlm masa terdekat.