jeudi 16 octobre 2014

Pour toi...

| |




Thank you for making me laugh when I'd almost forgotten how to.






  French sweet sayings

2 commentaires:

NurbayaLily a dit…

Salam Ratna....Apa khabar? Harap Ratna dan keluarga baik2 aje..Lamanya tak bersembang dgn Ratna,rindu yang amat...amat berat...
Knur sekarang ni dlm pkl 2 gitu terpaksa keluar jemput Lily di sekolah sbb Lily tak nak naik school bus lagi waktu balik dr sekolah. Penat katanya sbb lama sangat dlm bas. Maklum tahun ni kan dah nak exam,sama la ya dgn Elaine,pun akan exam tahun ni ya Ratna..
Tentu now keadaan di sana sejuk dgn daun2 yg menguning..Rindu..
Kalau Ratna ada masa lapang dan keadaan mengizinkan,dring drong lah knur ya...
Salam rindu dari knur yg jauh...
You always make me smile...

ros a dit…

Assalamualaikum wbr Ratna,

Sungguh terpersona melihat bunga-bungaan yang cantik tersusun, sampai kat daun tingkap pun boleh gantung pasu bunga, kreatif sungguh.

Esok merupakan hari Deepavali di sini, saya ada buat biskut dengan resepi Ratna, biskut itu saya beri kepada 2 orang rakan india yang kerja satu tempat dengan saya. Sebahagian biskut lagi dimakan bersama keluarga, sedap sungguh rasanya. Terima kasih Ratna!